En perfekt söndagsfrukost

2012-08-26 - 11:15:34 // Vardagen
God morgon!
Vaknade upp med halsont och nästeppa imorse. Lite tråkigt, har varken tid eller lust att bli sjuk just nu! Hade planerat in en löprunda och lite styka men får byta ut det mot en prommenad istället. Löpturen får vänta tills jag känner mig helt frisk i kroppen. Annars står både bak och planering på dagens agenda. Ska börja pyssla ihop ett träningsschema för den kommande månaden, självklart kommer jag lägga upp det här sedan så ni kan följa med om ni har lust! Tänkte ta det lite lugnt i början och verkligen fokusera på att få in träningen som en rutin i vardagen och sedan utöka det till hårdare pass samt fler. Imorse åt jag en supergod äggröra med bacon och grönsaker. Knäckte 2 ägg direkt i pannan och blandade med lite vispgrädde och en nypa salt, mums! Stekte på ett halvt paket bacon och sedan lite grönsaker till det, den perfekta söndagsfrukosten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0