Ett smart mellanmål

2012-08-26 - 17:45:22 // Tips
Idag när jag var med mamma för att titta på saker till mitt rum så hade jag glömt att äta lunch, eller snarare inte hunnit innan vi skulle åka. Så självklart hann jag bli lagomt hungrig när vi gick runt och tittade. När vi gick till IKEAs matavdelning för att leta någonting att äta hittade vi dessa små ölkorvsliknande korvar. Ett perfekt mellanmål när man är ute och flänger sådär och blir akut hungrig. Kostar endast 9 kr och var supergoda! Lite synd var det att man inte kan se hur många kolhydrater de innehåller men de innehåller 66g älgkött och 65g griskött per 100g korv så de borde vara relativt kolhydratfattiga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0