Almost everything i wish i'd said the last time i saw you

2012-11-19 - 20:53:00 // Personligt
Musik har alltid varit en stor del av mitt liv och jag vet inte vad jag skulle göra utan den. Jag har inte skrivit särskilt mycket om musik eftersom detta är en hälsoblogg mer än en musikblogg men eftersom jag tänkt baka in mer personligt och vardagligt så tänkte jag dela med mig av en skiva som betyder så mycket för mig. Låtarna är fantastiska och de är baserade på en kärlek som inte höll och om hur man går vidare. Den är så fin och musiken är outstanding så jag tycker att ni ska skicka er in på spotify och lyssna på Wakey!Wakey! och lyssna på deras skiva som heter Almost everything i wish i'd said the last time i saw you. Eller lyssna på den här.
 

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej.

vad tycker du är bäst med julen ? :)

kram

2012-11-29 @ 22:55:11
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0