Favoriten

2012-10-01 - 19:28:21 // Mat
Hej fina!
Har precis ätit middag och tänkte jag skulle uppdatera bloggen så det finns något nytt för er att läsa! Såg att ni ville ha receptet på pannkakorna jag skrev om igår och det ska ni självklart få! Gör ett inlägg om det ikväll om jag hinner med mig, har massor av plugg som väntar! Som ni ser på bilden så blev dagens middag lax med grönsaker, kan vara  det bästa som finns! Det var så sjukt gott och det är så otroligt simpelt att göra så det är bara toppen när man kommer hem efter en lång dag. Sedan har jag hunnit med ett löparpass idag också, blev bara 4 km dock för sedan var det dags att hem och ta hand om lillebror men det är bättre än ingenting i alla fall! Nu ropar matteboken på mig, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: elinelinelin

gud så gott det är med lax :D

2012-10-03 @ 18:10:31
URL: http://beriz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0