Bad days

2012-09-02 - 16:11:00 // Personligt

Hej på er!
Har under de senaste dagarna inte bloggat och mest känt mig less. Jag har inte haft lust att peppa er till att hålla er till er kost, eller att peppa er till att träna då jag själv inte alls känner för det, något av det. Jag har gått runt och känt mig uppblåst, haft ont i magen och tjock i snart en vecka nu och det brukar jag inte göra när jag äter LCHF, så jag vet inte vad det är för fel?! Det har gjort att jag inte alls känt för att äta LCHF och sköta min mat.

 

Förkyld har jag blivit också vilket gör att jag säkert inte kan börja träna till veckan och det gör mig ännu mer omotiverad! Jag funderar på ifall LCHF kanske inte alls är svaret för mig längre, kanske inte hjälper längre. Jag vill bara att någon ska berätta för mig vad jag gör för fel och hur jag kan fixa det! Har funderat mycket på att tänka om när det gäller maten och gå tillbaka till att äta en del långsamma kolhydrater ett tag och se om det funkar bättre, att äta frukt igen precis som jag älskar! När jag äter frukt får jag heller inget sug efter godis och en massa bakelser hela tiden! Oftast får jag inte det med LCHF heller men det händer.

 

Så frågan är ju, om det verkligen är värt det? Och när ska jag komma igång mest träningen? Är så less på att vara förkyld nu så jag vet inte vad! Till veckan ska jag köpa gymkort, så är det bara! Sedan ska jag hårdköra i 3 månader och se om det ger något resultat, vad tror ni? Ska bli bättre på att sköta min mat också, inga mer kakor, choklad och pannkakor, även om det är okej för LCHF, nu är det strikt framöver för att nå drömkroppen, kan ju inte vara så svårt? Eller vad tror ni? ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker du inte ska ge upp bara för att du känner dig uppblåst! Tycker du ska fortsätta som vanligt. Det kanske bara är kroppen som är i obalans. Du kanske har någon sorts brist på vitamin, eller bara att dina tarmar är irriterade .. då kan man bli uppsväld! Jag känner så här ooooofta .. att man bara vill ge upp. Men man kommer ångra sig så mkt senare!

Svar: Jo det har du rätt i, vi får köra på och tänka bort det jobbiga! :)
Johanna Nilsson

2012-09-02 @ 17:27:56
URL: http://enjoylifeforreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0