Dagens frukost

2012-09-03 - 09:07:47 // Vardagen

God morgon allihopa!
Sitter på skolan och väntar på första lektionen. Tänkte att jag skulle visa er min typiska frukost, äter jag något annat till frukost så gåt jag hungrig hela dagen sedan. Vanlig äggröra på två ägg, en svätt grädde och salt. Till det blir det oftast stekta bacon och grönsaker. Inte alltid jag äter bacon till, kan bli skinka eller liknande till också men det beror på vad som finns hemma. Det som alltid ser likadant ut är dock äggröran, jag som inte ens tyckt om ägg innan älskar äggröra och det är den perfekta frukosten! idag stekte jag även lite blomkål som jag baka kryddade lite med lite olika kryddor och skivade gurka till. Jag dricker alltid vatten till frukosten och sedan så tog jag även en Omega3tablett och en äppelcidervinägertablett imorse, det gör jag varje morgon och kväll. Kan göra ett inlägg om dessa senare idag? Nu kommer jag definitivt hålla mig mätt ända fram till lunch! Hur ser er frukost ut? Äter ni några vitaminer eller tillskott?
 

Kommentarer
Postat av: Elinelin

Dricker en multivitaminbrustablett varje morgon ;)

2012-09-03 @ 16:00:30
URL: http://www.beriz.blogg.se
Postat av: Lina

Jag äter lite allt möjligt till frukost. Ägg å bacon, keso, kvarg ocj bär, ägg med majonäs, brieost m.m. Lite beroende på vad jag ska göra under dagen. Jag äter mengesium, selen, zink och en tablett för sköldkörteln på morgonen och sen äter jag magnesium på kvällen med. Saknar detta så jag har fått det utskrivet. Ha en fin dag.

2012-09-04 @ 08:31:54
URL: http://Http://Ljungdahlskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0