Hur går sockerutmaningen?

2012-09-26 - 09:48:04 // Vardagen
God morgon på er!
Idag har jag sovmorgon, vilket är så skönt! Har dock varit vaken länge men inte ätit frukost än så nu väntar det frukost och lite plugg innan jag beger mig mot skolan. Hur går det för er i sockerutmaningen? Jag har faktiskt inte känt något sug efter socker alls, känns riktigt bra! Dock tror jag att det kommer bli lite svårare framåt helgen när godiset plockas fram, men det ska vi nog fixa eller vad tror ni?! Bilden har egentligen inte så mycket med inlägget att göra men såhär såg gårdagens middag ut, plus tacoköttfärs såklart, riktigt gott!  Nu ska jag ta och göra iordning lite frukost, ha en bra dag allihopa! 

Kommentarer
Postat av: elin

vad duktigt att motstå sockret ;)

2012-09-26 @ 10:15:22
URL: http://www.beriz.blogg.se
Postat av: Natalie

Inget bra.... Jag tyckte detta skulle bli pice of cake.... Men men...

Svar: Vad är det som har varit så svårt då? Ge inte upp nu! Även om du har ätit lite socker någongång under de senaste dagarna så spelar det ingen roll! Fortsätt kämpa och börja om på 0, det är bara 11 dagar kvar! :)
Johanna Nilsson

2012-09-26 @ 21:33:47
URL: http://Nataliesdagar.blogg.se
Postat av: en blogg om 5 systrar

Grattis Johanna! Du är en av vinnarna i vår dagens blogg:) Kram<3/Systrarna Backström

Svar: Åh gud så roligt, tack så jättemycket! Kram på er alla :) <3
Johanna Nilsson

2012-09-27 @ 21:04:02
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0