No pain, no gain!

2012-09-10 - 20:53:10 // Träning
Hej på er!
Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag inte uppdaterat och för den fula cambilden! Tog den alldels nyss efter att jag kört ett litet pass med hantlar, det kanske ni kunde lista ut? haha. Som sagt, nyss tränat och körde endast med min egen kroppsvikt förutom när jag använde hantlarna. Jag funderar på att köra en del hemmaträning framöver och se om det kan ge resultat, vilket jag är helt övertygad om att det kan göra! Ska även köra ett träningsschema som jag fått via viktklubb, så om ni ser en liten blond tjej ute efter vägarna som går i snabb takt så är det jag, haha! Är fortfarande förkyld dock så har inte blivit så mycket träning på slutet, fick ihop tre pass förra veckan i alla fall så helt uselt var det ju inte! Hur har det gått för er, har ni fått ihop några pass? Vad i så fall? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0