Nya träningskläder och träning

2012-09-13 - 19:16:22 // Vardagen
Hej på er! Känner att bloggen inte har varit min högsta prioritet under de senaste dagarna, allt jag kan säga är att skolan har tagit upp väldigt mycket tid på slutet! Men efter imorgon så kommer det finnas massor av tid till bloggen! Jag kom alldeles nyss hem från en PW och idag brände jag av 40 minuter i rask takt och det kändes riktigt skönt! På bild ser ni dagens middag, köttbullar och sallad, mums! Den senaste veckan har inte sett jättebra ut när det gäller matsituationen. Det har blivit godis, bullar och kakor. Men ibland får man ha en liten pause. Nu kör vi igen och det betyder godis på lördagar och inte annars! Är ni med mig? Nu väntar ett par timmar grammatikplugg inför provet imorgon. Imorgon ska ni få se mina nya träningskläder som jag införskaffat, två linnen och ett par tights, välbehövligt kan jag lova! 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0