Update

2013-01-25 - 22:17:02 // Vardagen
Jag har inte skrivit på jag vet inte hur länge och så kände jag för att titta in och det är fortfarande en del själar som tittar in! Det trodde jag inte, inte efter all denna tid, haha! Skolan, träning och körkort tar  i princip all tid nu för tiden, dock har jag varit sjuk nu ett tag så träningen får vänta, tyvärr! Hade precis kommit igång och fått in rutin så blev jag sjuk, precis som alltid. Tanken är att när jag är frisk att jag ska börja spela boll igen, så roligt! Sedan har jag bokat en resa med mina favoritnorrlänningar så på sportlovet väntar Berlin på oss, kommer bli skitskoj! Nu ska jag hoppa i säng och försöka sova bort lite förkylning, tänkte bara titta in och säga hej, är så sugen på att blogga igen! 
Kram på er
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya på dig gofis :D

Svar: Tack vännen! :)
Johanna Nilsson

2013-01-25 @ 22:29:45
URL: http://hannaelinmarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0