BURIED UNDER

2013-03-31 - 12:50:46 // Vardagen
Hej på er!
Hoppas att ni har haft en toppenbra påsk, jag vet att den inte är helt slut än men hittils i alla fall. Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag fick följa med lillasyster till hästen när hon skulle rida och istället för min PW så blev det intervaller i skogen. Sedan åt vi påskmat med säkten innan jag åkte och hämtade upp en kompis för att sedan åka och fira en kompis till oss som fyllt 18! Vi umgicks, busade lite och hade trevligt innan jag åkte hem strax innan 12. Nu ska jag ta och göra iordning lite lunch och sedan åka på jobbet och köra ett 14-20 pass. Under de senaste dagarna har jag hittat en ny tvserie som jag börjat titta på, Nashville. Handlar om en massa musiker och drama haha. Musiken är i alla fall otroligt bra, vanligtvis är det inte alls min typ av musik men det är någonting med dessa låtar som är speciellt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0