EGO

2013-03-28 - 17:05:14 // Vardagen
Kände att det var dags att slänga upp en liten egobild nu när jag börjat blogga igen. Som ni kan se så är jag numera korthårig, otroligt skönt om jag får säga det själv. Saknar faktiskt inte det blonda, långa svallet alls! Sitter just nu och skriver på en samhällsrapport som ska lämnas in imorgon, har alldeles för mycket kvar för att detta ska kännas bra men har en känsla av att detta ska kunna vara möjligt att göra! Annars så har jag fått påsklov idag, otroligt skönt!! Nu väntar en hel vecka med ledighet, sovmorgon och en liten tripp till fjällen med min fantastiskt fina vänner, kommer bli superskoj! 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du passar verkligen jättebra i kortare hår! :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Johanna Nilsson

2013-03-28 @ 21:19:58
URL: http://whereweare.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0