Det här är jag!

2012-08-25 - 23:12:00 // Personligt
Hej allihopa! Johanna heter jag och är en 17årig tjej från Sundsvall som läser Samhälle-Beteendevetenskap på Mikael Elias. Har under en längre tid varit intresserad av träning och hälsa, samt hur kroppen påverkas när man tränar och äter rätt. Vilket jag relativt nyligen kommit fram till att för mig är det, LCHF. Vilket står för LowcarbHighfat. Hur jag kom in på den banan tänkte jag dela med mig av i ett annat inlägg. Bloggen har jag startat för att jag vill kunna skriva av mig, samt komma igång med träningen på riktigt igen. Detta efter ett års uppehåll från regelbunden träning. Så bloggen finns till för att peppa mig och er till att leva ett så hälsosamt liv som möjligt. Förutom att plugga så brukar jag träffa vänner, träna, umgås med min familj och titta på serier. Jag hoppas att ni kommer tycka om min blogg och att ni stannar kvar! Ni kan även följa mig på instagram där jag uppdaterar dagligen. Följ gärna bloggen via bloglovin. Har ni några frågor är det bara att slänga iväg en kommentar så ska jag göra mitt bästa för att svara på dem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant :) härligt med fina bilder också, det gör mycket för bloggen :)

2012-08-27 @ 18:43:12
Postat av: HaNzA

Jättefiin blogg ! Kika gärna in på min skrover om dagdrömmar m.m :)

2012-08-29 @ 17:22:42
URL: http://hanza.blogg.se
Postat av: Towe

Du anar inte hur braaaa denna blogg är för mig! Jag har fått diagnosen IBS och hoppas att jag kan följa din blogg och få styrka utifrån den! :) tack!!! :-D

2012-08-30 @ 15:10:41
URL: http://Towem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0