Svar på kommentarer

2012-09-03 - 09:26:38 // Frågor och svar
Jag har fått några kommentarer som jag tänkte att jag skulle svara på i ett inlägg för det är sådant som kan vara bra för alla att veta. 
Angelica: Det finns som jag skrev tre LCHFrestauranger i Sundsvall, eller en utav dem ligger en bit utanför men i närheten av där jag bor så jag räknar den som en av Sundsvalls restauranger. Det är Ågläntan, precis som du skriver men även Galtströms Resaurang och Café och Oscars mat och bar. Så nu har du ett par restauranger att välja mellan nästa gång du ska ut och äta! 
Therese: Jag har köpt mitt pofiber i min närmaste Icabutik. Men det är inte helt enkelt att hitta då det brukar stå med de glutenfria varorna, för att det är glutenfritt. Så i din närmaste matbutik borde det finnas!
Susanna: Morötter är en rotfrukt som växer under jorden så det är inte någonting man ska äta. Dock så innehåller morötter 8,7 g kolhydrater per 100 g så det är inte överdrivet mycket kolhydrater i morötter. Så ifall man inte kör strikt LCHF så kan det vara okej ibland, det beror på hur känslig man är och så. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0