DAGENS PEPP/MINA MÅL

2013-03-27 - 18:23:53 // Inspiration
Kände att det var dags för ett hälsorelaterat inlägg så det fick bli ett peppinlägg/motivationsinlägg. Jag är faktiskt riktigt peppad på att börja träna nu så fort jag skrivit klart min rapport på fredag. Jag har sagt att jag skulle bli klar med mitt körkort och min rapport innan jag orkar dra igång igen så det är också min tanke. Kommer börja med prommenader och lite kortare joggingturer + styrka för att komma igång och få in rutinen. Sedan tänker jag öka allt eftersom men målet är att innan hösten kunna springa milen under en timme. Tror inte det kommer bli något problem sålänge jag får in en rutin och håller mig till träningen denna gång. Samt att jag ska komma in i mina målbyxor. Har köpt ett par knallrosa byxor som jag verkligen vill komma i innan sommaren. Allt som krävs är lite vilja och kämparglöd så ska det nog lösa sig! Vad har ni för mål med er träning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0