Tisdag

2012-08-28 - 10:27:01 // Vardagen
God Morgon!
Sitter på skolan och har min första lektion för dagen. Har hunnit med massor idag redan och klockan är inte mer än halv elva. Har varit med pappa runt på en massa byggaffärer och köpt grejer, men vad gör man inte för skjuts till skolan. Istället för att lägga upp knäckebrödet igår så blev det snickers. Knäckebrödet lägger jag upp i eftermiddag istället. Åt det till frukost imorse med smör, skinka och tomat och det var så gott! Måste provas!

Kommentarer
Postat av: louise

Det ser ut som det knäckebrödet jag också brukar baka, Är så otroligt gott :) Går också på lchf är inne på min tredje dag, men det går otroligt bra :D

Svar: Ja, jag blev förvånad över mig själv som tyckte om det så pass mycket för oftast så brukar jag tycka att det blir för mycket med så många olika frön men nu är den första baksatsen snart slut så måste ta och göra nya! :) Ja visst är det underligt! Alla andra sätt att äta känns svårare för man blir inte frestad på samma sätt när man äter LCHF :D
Johanna Nilsson

2012-08-29 @ 09:40:34
URL: http://www.louisepetersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0