Receptet på pannkakorna

2012-11-14 - 20:54:58 // Vardagen
Såg att det fanns ett önskemål om receptet på pannkakorna jag skrev om igår. Dessa har jag skrivit om förut här. Jag har alldeles nyss druckit upp min medicinsmoothie för dagen, den börjar faktiskt bli god, antar att jag börjar vänja mig. Imorgon är tanknen att jag ska gå hela dagen i skolan, första dagen på hela veckan, har mer frånvaro än närvaro sedan lovet, inte bra! Efter skolan blir det en sväng till sjukhuset och sedan hem och plugga. Idag kom jag ut på en prommenad för fösta gången på över en vecka, svårt att hitta orken till träning när man inte mår bra. Men jag känner ändå att jag har det under kontroll nu så förhoppningsvis slipper jag dessa kramper i några veckor nu framöver! Nu ska jag se lite på tv innan det blir sängen, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0