Fredagsmys med mango och film!

2012-09-28 - 19:56:06 // Utmaningen
Hej på er!
Hur härligt är det inte med fredag? Jag har väntat på denna dag hela veckan! Normalt så tycker jag att det är rätt skönt med veckan men det är så otroligt mycket i skolan just nu så man orkar inte riktigt med. Hur som helst så är ännu en vecka över och det betyder att det är en vecka mindre att klara av innan ledighet. Ikväll unnade jag mig en god middag, Quesadillas, Dock inte av den nyttigare varianten men åt inte så mycket så någon skada ska det nog inte göra, sen får man ju unna sig ibland också! Nu är det fredagsmys med syskonen som gäller och vi har hyrt film. De mumsar på en massa gott godis och jag på frusen mango, vilket är det perfekta snackset till filmen i helgen, perfekt för er som är med i sockerutmaningen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0