Utmaningen!

2012-09-23 - 16:37:42 // Utmaningen
Från och med imorgon, måndag så tänker jag köra 2 sockerfria veckor och jag hoppas verkligen att ni vill hänga med! Det betyder att godis, chips, popcorn och allt vad fikabröd heter går bort! Så under två veckor är det strikt med kosten för att sedan kunna underlätta lite och äta något sött en gång i veckan. Tanken är att vi ska kunna peppa varandra och hjälpa varandra igen det så jag hoppas verkligen att ni vill vara med för nu kör vi! Lämna en kommentar i kommentarsfältet om ni vill vara med och köra två veckor! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill vara med! Låter som en bra utmaning :D kram på dig! <3

Svar: Bra vännen! :) Nu kör vi, passa på att äta något gott ikväll för sedan blir det uppehåll! Kram på dig <3
Johanna Nilsson

2012-09-23 @ 16:48:27
URL: http://chiccolinas.blogg.se
Postat av: Frida

Jag ska göra ett försök!

Svar: Ja det tycker jag absolut att du ska göra! Tillsammans ska vi nog få till det ska du se! Se till att ha mycket frukt och liknande hemma i början så du har mellanmål att äta för att inte bli så sugen på socker och drick mycket vatten! :)
Johanna Nilsson

2012-09-23 @ 17:02:30
Postat av: Natalie

Helt klart är jag på :-) Det känner jag att jag behöver. Lycka till till oss :-)

2012-09-23 @ 22:45:28
URL: http://Nataliesdagar.blogg.se
Postat av: Ida

Jag är med! Jag MÅSTE börja mitt nyttiga liv. Kan behöva lite pepp! :)

2012-09-24 @ 21:19:58
URL: http://enjoylifeforreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0