Work for it!

2012-09-04 - 19:28:00 // Träning
Hej vänner!
Har nyss kommit ur duschen efter ett svettigt gympass. Första dagen idag, kändes bra men ovanligt. Är inte helt van vid att gymma så det är inte helt enkelt, haha. Känns kul att komma igång igen dock! Är redan peppad för nästa pass! Dock om det blir gym för mig i framtiden får jag se, det är bra träning och så men jag tycker inte det är så roligt, så funderar på att börja simma och gå på pass i stället, och självklart så kommer jag inte svika löparpassen! Vad har ni gjort för något idag? Tränat? Nu kör vi igång September på bästa möjliga sätt, det ska bli en grym månad med massa träning och inte en massa felsteg med mat och dyligt, det är ju okej ibland med någonting sött men inte varje dag! Jag håller på att knåpa ihop ett motivationsinlägg till er som kommer upp i veckan någon gång, vad tror ni om det? Kram

Kommentarer
Postat av: Agnes

Måste bara säga att jag älskar din blogg! Riktigt peppande att läsa! ^^

Svar: Åh vad glad jag blir! :D
Johanna Nilsson

2012-09-04 @ 19:50:20
URL: http://agnesrudolfsson.blogg.se
Postat av: M

Om man äter kvarg utan att äta efter lchf metoden, kommer man gå upp i vikt då och bli tjock eller är det bra ändå? Riktigt tacksam för svar!

Svar: Kvarg är någonting som är otroligt bra i vilket sammanhang som helst! Det är väldigt proteinrikt och perfekt att äta som mellanmål innan och efter träning. Men sedan kan man ju välja lättkesella om man räknar kalorier och inte vill få i sig onödigt mycket kalorier, men verkligen toppen att äta! Det är nog minst bra att äta om man äter enligt LCHF metoden eftersom det kan innehålla mycket socker, så det måste man hålla lite koll på men det är klart att man kan äta det ibland :)
Johanna Nilsson

2012-09-05 @ 08:11:14
Postat av: Lina

Jag sprang 4.3 km idag vid 05:40 innan jobbet. Sjukt jobbigt men skönt. Annars gör jag inte mycket mer. Ska laga lite lchf middag.

Svar: Wow! Stark jobbat, det hade jag aldrig orkat göra, men om det är den tiden man har så ska man utnyttja den! grymt bra jobbat! :)
Johanna Nilsson

2012-09-05 @ 18:23:14
URL: http://Http://Ljungdahlskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0