FADE INTO YOU

2013-04-10 - 20:40:28 // Vardagen
Hej på er!
Onsdag idag, herregud vad veckorna går fort!! Idag hade jag sånglektion med min sångpedagog Isabella och under lovet upptäckte jag denna fantastiska låt som är med i tvserien Nashville. Jag hade inga större förhoppningar på att vi skulle kunna köra den men som den fantastiska musiker hon är plockade hon ackorden direkt och sedan var vi igång vilket kändes fantastiskt roligt! I helgen var jag i fjällen precis som jag sa med mina vänner. Tog bara bilder med mobilen men tänkte jag skulle försöka lägga ut dem antingen imorgon eller under fredagen. När vi kom tillbaka på söndagkväll var det bara att ta tag i livet igen för i måndags väntade både inlämning och redovisning i engelska. Sedan spenderade jag och min syster kvällen hos vår mormor och morfar för läxhjälp så då fick vi en del undanstökat vilket kändes otroligt skönt! Denna vecka är lite kaosartad i skolan, 3 inlämningar och 2 redovisningar första veckan efter lovet är ju inte superskoj men så är det! I helgen väntar födelsedagsfirande och träning. Har varit väldigt duktig de två senaste dagarna då jag gått hem från bussen vilket är 5 km och sedan igår så gick jag dessutom en mil med Fanny! Så 2 mil på två dagar är ju inte helt fel! Nu måste jag återvända till min idrottsuppgift. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0