GOOD NEWS

2013-04-01 - 12:44:59 // Vardagen
I have some news babes!
Jag har pratat med en kompis till mig om min header som hon gjort och nu har hon lovat att hjälpa mig att göra en ny(läs hon ska göra en ny åt mig haha). Är det någonting jag är dålig på så är det bloggdesigner, devote klarade jag av men blogg.se är hopplöst, så himla svårt! Men nu ska jag äntligen få en vårig, fräsch header! Känns superkul! Kommer bli så mycket roligare att blogga också när jag har fått en ny header som passar in mer i det nya, att jag inte endast fokuserar på träning och hälsa då jag helt tappat det i mitt liv, någonting som jag ska försöka återfå men som jag inte alls varit bra på på senaste tiden. Hur som helst så ville jag bara berätta detta för att bloggen kanske kommer se lite knasig ut i mellan åt när hon är inne och ska fixa men sedan kommer det bli så fint! Nu ska jag ta och snöra på mig träningsskorna och ta mig en tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0