Och till lunch?

2012-08-27 - 17:44:18 // LCHF
Hej på er! 
Har suttit med läxa sedan jag kom hem från skolan idag så har inte hunnit uppdaterat förrens nu. Som sagt så var det skola idag, första riktiga skoldagen och jag känner redan hur min mage känner av lite stress, andra dagen! Har inte löst min matsituation på skolan än, och har inte några riktigt bra ideér än så det är någonting jag måste klura lite på. Har svårt att äta lunchen eftersom den inte är tillåten för oss LCHFare. Så till lunch idag fick det bli en burk kesella med nya Fun Light sötad med stevia. Valde smaken Raspberry, Pomegranate. Hade aldrig provat att blanda så förut men det var faktiskt ganska gott, är inte så förtjust i köpt saft utan dricker helst mormors hemmagjorda men denna var ganska god! Dock orkade jag inte en hel burk. Till detta blev det ett litet LCHFknäckebröd, recept och bilder kommer upp ikväll! Nu väntar middag.

Kommentarer
Postat av: A

Hej, jag tänkte bara säga att du kan ju äta skolmaten, men välja att bara ta köttet och såsen. Ett tips bara ;)

Svar: Jo det är klart, det försöker jag göra de dagar som det går! Men tyvärr passar det inte alltid även om jag önskade att det gjorde det :)
Johanna Nilsson

2012-08-29 @ 15:42:55
URL: http://www.myluvelyblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0