Variation

2012-08-27 - 21:35:16 // LCHF
Ibland kan det kännas svårt att komma på vad man ska äta till middag, när man inte känner för sallad och inte heller har tid att göra någonting lite mer avancerat som LCHFpasta eller blomkålsris/mos. Då tycker jag att det känns perfekt att bara slänga ihop en äggröra. Enkelt, gott och gjort på fem minuter. Detta åt jag till middag idag och det var supergott, dock så äter jag nästan aldrig falukorv som jag absolut älskar så åt alldels för mycket och blev såklart proppmätt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej. Jag undrar lite vad man kan äta till frukost om man äter lchf? Jag är verkligen ingen frukostmänniska, hoppar helst över det. Så vad kan jag äta som är lätt att göra och så att säga lätt att äta.

2012-08-30 @ 13:10:49
URL: http://Throughtheeye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0