Gott, enkelt och nyttigt!

2012-11-13 - 19:54:00 // Mat
Idag fick det bli vaniljpannkakor med hallon och kiwi till lunch, perfekta lunchen! Har varit hemma de senaste två dagarna med magont. Det är andra veckan i rad som jag fått varit hemma på grund av magen, är otroligt less på detta nu och vill bara att det ska sluta! Annars så har jag fått för mig att prova någonting nytt igen, boxning! Skulle ha varit på första träningspasset idag för att se om jag tyckte det var roligt men såklart blev det svårt när jag blev sjuk men nästa vecka så ska jag definitivt ta mig iväg, är säkert superkul!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kan man få receptet på pannkakorna? :p Vore jätte snällt!

2012-11-13 @ 22:44:07
URL: http://enjoylifeforreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0